اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۲۱۹۳

باید تا آخرین لحظه بجنگیم

باید تا آخرین لحظه بجنگیم
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: قولی برای پیروزی در هر مسابقه نمی دهم، اما قول می دهم که برای پیروزی بسیار تلاش کنیم.
۱۳:۰۰ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۷
وانانیوز|

ایگور کولاکوویچ در حاشیه تمرین تیم ملی‌ والیبال ایران در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: خوشحالم که یک بار دیگر توانستیم دور هم جمع شویم و دور جدید تمرینات را آغاز کنیم. از آخرین باری که ما توانستیم با هم کار کنیم زمان زیادی گذشته است و از هم دور بودیم.

وی ادامه داد: این بازیکنان همگی انتخاب من هستند. آنها هوش و توانایی بالایی دارند. البته بازیکنان بهتر از آنها هم قطعا داریم، اما به نظر من باید از جوانان حمایت کرد، چون بدون شک آنها در آینده نزدیک موفق خواهند شد.
سرمربی تیم ملی‌ والیبال ایران خاطرنشان کرد: بازیکنان باید خوب کار کنند وگرنه بازیکنان دیگری جای آنها را خواهند گرفت. وظیفه من و همکارانم این است که از جوانان حمایت کنیم که ما با انگیزه زیادی این کار را انجام می دهیم.
کولاکوویچ با اشاره به مسابقات لیگ ملت های والیبال ادامه داد: دور اول تمرینات را در تهران خواهیم داشت، چون فکر می‌کنم شرایط در اینجا برای تمرینات مناسب است. سپس دو بازی دوستانه با صربستان خواهیم داشت. در ادامه راه خود رقابت های بسیار مهم قهرمانی جهان را داریم که در آینده برای آن هم برنامه‌ریزی خواهیم کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد گروه دوم بازیکنان که به اردوی تیم ملی اضافه می شوند، گفت: تعدادی از بازیکنان باتجربه نیاز به استراحت بیشتری داشتند. آنها پیش از این در خدمت تیم ملی و تیم باشگاهی خود بودند. خوشحالم که این بازیکنان باتجربه بدون مصدومیت به اردوی تیم ملی خواهند آمد.
وی درمورد اهداف تیم ملی در مسابقات لیگ ملت های والیبال عنوان کرد: ما آروزها و رویاهای بسیار بزرگی داریم که آنها را دنبال خواهیم کرد. باید والیبالی اندازه نام ایران از خود به نمایش بگذاریم و تا آخرین لحظه بجنگیم. غیر از ۲ لژیونر ما یعنی عبادی پور و معنوی نژاد سایر بازیکنان فرصت خوبی دارند تا آماده شوند. من قولی برای پیروزی در هر مسابقه نمی دهم، اما قول می دهم که برای پیروزی بسیار تلاش کنیم.
انتهای پیام/س

 

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین